tisdag 3 juli 2012

Borka!

Idag hoppade vi in i bilen och åkte till Borka Brygga för att äta en räklandgång. Den var sjukt god!
Sedan så gick vi en promenad där ute och kikade lite på hus. Fin är dom men jag tror inte det är ett drömläge för mig som inte har körkort ännu.
Körkortet pratade vi även om på promenaden men jag tror jag väntar med det tills nästa sommar för nu vill jag njuta av min bebis och i slutet på augusti börjar skolan igen så då vill jag verkligen inte ha någon extra teori att läsa. Jag vet inte ens om jag kommer vilja börja skolan så tidigt men jag ska ge det ett försök!

Jag badade Leo nu på kvällen och när jag skulle klä på honom så vände han sig för första gången från mage till rygg! Han är så duktig go grodan!
Nu har han precis somnat i bärselen det var första gången han provade den och det gick ju bra!
Idag dög det att vara uppe länge när Joel är hemma men igår när vi var ensam hemma så somnade han kl 17 för natten! Jag väckte honom vid 20 för att ge honom mat så han åt då men sedan var det god natt igen. Jag skulle minsann inte tro att han skulle hålla mig sällskap!
Idag ska jag istället minsann inte tro att att jag får pussa på pappan istället för på honom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar