lördag 9 november 2013

Farsdag!

Grattis alla pappor! Idag är det farsdag. 
Joel har fått sovmorgon så jag och lilleman sitter nere och myser. 

Nu vågar jag kanske, kanske säga att det har börjat vända med Leos sömn. Han har nu i 9 (!!!) nätter sovit HELA natten och vaknat tidigast 05.15 och då av Joels alarm. Idag sov vi till 05.30 t ex :-) om ni visste vad underbart det känns! Det är bara att hoppas att det fortsätter :-) 

Idag går jag in i v.32! Snart är lillebror här! Jag längtar då otroligt mycket och funderar mycket på vem han är. Ännu en gång ska jag få vara med om det mest fantastiska i livet. Blir hjärtat dubbelt så stort när man har två att älska så obeskrivligt mycket? 


Så vad har vi haft för oss i helgen? Inte så väldigt mycket faktiskt. Vår bil är på verkstaden och jag har fått falsk ischias så kan inte gå så långt. Jag tog mig på rätt pris igår och det gick bra men sen hade jag ont! Lyckades ändå baka saffransbullar innan jag spenderade kvällen framför soffan med Joel och Lotta. Mycket bra kväll framför så mycket bättre. Kens kväll måste ha varit den bästa kvällen någonsin i det programmet! Vilket är eran favorit? :-)

Nu behövs nog lite kaffe och frukost :-) Mysfrukost ska det vara på helgen med allt möjligt framdukat. Gör vi så brukar Leo äta smörgåsgurka till frukost! Han älskar det! Lite konstigt när man är så liten kanske ;-) 

Ha en bra dag alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar