onsdag 15 december 2010

Freezing!

Fuck vad kallt det är. Ja, ute vet väl alla att det är kallt men jag tror inte alla förstår hur det känns att vakna efter man jobbat natt för att man fryser så förbannat och det är 14 grader i lägenheten. Nu ska jag ringa och säga att dom måste göra något annars vägrar jag betala hyra! 14 grader det är ju inte klokt! Jag sover med filt och täcke och ändå så fryser jag. Katten har bäddat ner sig i en egen filt. Hon är en innekatt men har fått vinterpäls! Fy fan rent ut sagt! Inte har jag Joels famn att krypa in i heller för han är på jobbet. Vi har jobbat om varandra nu i två dagar. Saknaden är enorm!

Vad jag har klagat hitills, hatar att det är kallt men jag är ändå inte på dåligt humör som det kanske låter. Ha, ha. Jag är glad, för det mesta nu för tiden : ) Jag undrar vad det kan bero på ; )

Ikväll väntar ett jobbpass på bockarna. Pubmackor och 29 kronors öl och drinkar. Ge mig det starkaste ni har för 29 kronor, ja, ja...  ; ) Får jobba med mamsen i några timmar och det är helt super tycker jag. Världens bästa mamma <3

Har väl egentligen inget att skriva om här så tror jag ger upp för just nu iallafall. Ska dricka kaffe och äta frukost, tända lite ljus och ha det lite mysigt innan jobbet.
Trevlig onsdag på er alla <3

1 kommentar: