måndag 13 december 2010

Förändringar

Mycket, mycket dåligt av mig det här. Startade en blogg och gick in så hel hjärtat i det, tyckte det var jätte roligt och längtade efter att skriva nya inlägg men se där, nu har jag inte skrivit på tre veckor.

3 veckor som har totalt vänt upp och ner på mitt liv, till något så mycket bättre än vad det har varit på många år. Saker och ting förändras och vi med det. Aldrig hade jag trott att jag skulle träffa någon så underbar, fin och snäll som Joel är <3 Men det har jag och nu är det det han och jag. Jag och Han. Vi.

Vad mer kan man begära <3

I fredags så åkte jag och Madde till Sthlm och gick på Idolfinalen!! Så mäktigt! Det här är en av dom största upplevelserna jag har varit med om och kommer för alltid bära med mig. Få se Jay live och ta hem hela segern. Underbart. Efteråt drog vi vidare till Sundbyberg och gick ut med Jenny på Garbo.  Alla andra hade hunnit förfesta så jag och madde fick skynda oss med drickandet för att hinna ikapp. Mycket roligt men spriten gav mig dock sådan hemlängtan att jag var väldigt nära, mycket nära att istället för att ta taxin hem till Jenny i Sthlm, ta den hem till mig i Hudiksvall. Jag tyckte tydligen att en summa på 3000 var ett väldigt bra pris på en taxiresa hem fyra på morgonen. Jag lyckades dock ta mitt förnuft till fånga och stannade, tills på lördagen men då var jag klar med Sthlm och åkte hem.

Resten av helgen har jag myst en massa, varit på tacosmiddag och mamma och sedan myst ännu mera. Underbart.

Nu ska jag ta tag i dagen, sakta men säkert och först en till kopp kaffe och en cigg : )
Trevlig lucia! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar