söndag 26 december 2010

JulHelgen

Nu så är det över. Jag avrundade denna helg med ett arbetspass men det var så otroligt lite folk så jag klev av. Fick gå hem 2,5 timme tidigare än vanligt vilket är otroligt skönt. Lite jobbigt dock att jag ska sova ensam... Ótroligt vad fort det går att vänja sig med att ha någon brevid sig. Krypa tätt intill <3

Helgen har varit trevlig men oj så trött jag även har varit. Gjorde misstaget att först jobba natt på bockarna och sedan kliva upp efter 3 timmar och jobba på sjukhuset. Det här gör jag inte om. Var så rädd för att sova över så jag typ somnade aldrig, slumrade bara lite smått. Hällde kryddpeppar på gröten istället för kanel, då är man skärpt! Ha, ha. Men det funkade det också, jag åt upp allt ; )

Vilka fina julklappar jag har fått i år <3 Jag skäms nästan, hur kan man ha så underbara människor omkring sig som jag har. Bla så fick jag högtalare till min dator så jag kan spela lite högre. Pappa tyckte inte riktigt att ljudet dög när jag påstod att jag hade fest med musik från min lilldator. Men nu så! Fick en jätte god parfym av min underbara också fjärde och femte säsongen av Desperate Housweifes så nu har jag att göra ett tag!

Nu börjar ögonen bli lite tunga, dags för att sova.
Hoppas ni alla har haft en härlig helg och nu ser vi ljust på det nya året som snart kommer :)
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar