tisdag 11 januari 2011

Nytt år, Nya tag.

Snart har det gått två veckor in på det nya året. Jag önskar så klart att det här kommer bli ett bättre år än det förra.

Många saker var otroligt bra förra året, jag fick ett nytt jobb ett tag som gjorde att jag utvecklades väldigt mycket och alltid kommer vara stolt över. Jag mötte nya människor som betytt mycket för mig och fortfarande gör. Vissa människor försvann lika fort igen men ändå finns dom där, vissa med skarpare fotavtryck än andra. Jag tror att i alla möten man har så förändras något hos en. Alla människor har att lära och intryck att ge och det är viktigt att man förstår att mina val, mitt sätt att vara påverkar även andra människor i mycket större utsträckning än vad jag någonsin kan tänka mig.

Så det här året ska jag gå stenhårt in på att behandla andra som jag själv vill bli behandlad så vet jag att mitt samvete är rent iallafall.

Det här leder inte till att jag automatiskt inte kommer bli sårad igen för det händer oss alla om och om igen. Men vi får kämpa på och se till att 2011 blir ett mycket ljusare år än vad 2010 var.

Nyårshelgen var tuff, på ett roligt sätt : ) Jag och älskling höll oss nykter på nyårsafton så vi skulle orka med kryssningen på nyårsdagen. Vi hade mycket trevligt iallafall och åt otroligt god mat : ) Sen var det helt enkelt underbart att stå i Joels famn på tolvslaget, nu är det vårat år <3

Kryssningen oj, oj. Vilken fest och så roliga människor som var med! Ett toppengäng, måste göras om snart : )

Är hemma hos Joel nu och han är på jobbet så jag ska lägga mig i soffan och titta på 3 Kronor : ) Fia bor ju också i Iggesund nu så har jag tur kanske fröken kommer över på lite kaffe : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar