tisdag 11 januari 2011

Nu ska det hända saker!

Jag kan inte sitta här hemma längre och vänta och hoppas på att arbetspassen ska ramla in. Jag blir tokig, sjuk, knäpp, på dåligt humör och gud vet allt av att bara sitta här hemma. Så nu har jag bestämt mig för att gå på Cul och kolla vad det finns att läsa. Jag tar hellre mer studielån än att sitta här och uggla hela dagarna. Är det enda som finns att utbilda sig till svetsare så får jag ta det. Vad som helst bara det är en förändring mot för nu.
Plugga är även det bästa jag vet så det känns inte alls jobbigt, okej jag kommer inte jubla om det blir svetsare men något annat då ; )

Förra veckan så tyckte jag att det var så tråkigt att jag inte har kunnat vara med någongång när min pojkvän och några kompisar har varit ute och ätit pubmacka och jag har jobbat och då istället serverat dom så jag bokade helt enkelt ett bord då tills idag eftersom jag är ledig den här onsdagen för första gången på evigheter! Då var jag säker på att denna onsdag skulle jag sitta där och äta och dricka öl, nu är det ju bara det att i söndags så sa jag ALDRIG MER! Så länge höll det, ha, ha! Men jag fortsätter att hålla mig till aldrig mer men jag drar ner på kraven och säger istället aldrig mer shoots, speciellt inte efter kl 02. Det gör verkligen inte kvällen roligare utan enbart dagen efter ljusår värre.

Idag kommer Fia in till stan så vi ska uträtta en massa ärenden och och sen ha en trevlig dag/kväll : ) Go gumman min <3

Hoppas ni andra får en bra dag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar