lördag 22 januari 2011

Hej hopp så var det lördag igen!

Självdiciplinen är på noll, har varit så ett tag nu eller så kanske är det så att jag aldrig haft någon. Helt enkelt så finner jag inte så mycket nöje i att sitta hemma och glo på tv en lördag kväll bara för att jag ska känna mig duktig på något sätt när jag istället kan gå ut med nära och kära och göra tillvaron lite festligare. Är ju kanske duktigare egentligen att göra det man känner för och vill.

Det kanske kommer, kanske inte men om jag vill så hinner jag nog med det senare i mitt liv.

Har nyss kommit hem från staden. Jag och Joel var och fikade med moster Erika och lilla kusin Alwa :) Mysigt. Nu väntar jag på mamsen så vi kan göra ett ärende, sedan hem och laga middag innan man får duscha av sig, kladda på sig lite smink och inbilla sig att man blir snygg. Skulle vara härligt om man hinner med en solning, blir bländad av mig själv när jag tar av mig kläderna men vet inte om jag orkar eller hinner. Vi får se!

Jobbade igår och kom på ännu en sak som man gör när man blir full och det sker när man är kissnödig. Ja, jag vet själv, av egna erfarenheter att när man blir kissnödig när man har druckit alkohol så kommer det inte smygande utan det slår ner som en bomb och med det kommer panik. Blåsan är som en ballong och kommer jag inte in på toaletten nu på denna jävla sekund så exploderar jag eller så rinner det ut genom öronen! Det som man ändå borde förstå är att det hjälper inte att hur mycket du än sparkar på toalettdörren när det är upptaget för det går inte fortare för den som är där inne. Kanske blir det personen bara mer irreterad och stannar där inne längre. Men såklart, det kan ju också vara så att du sparkar på dörren för att det ska uppstå ett hål som du kan krypa in igenom.

Kanske är det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar