måndag 17 januari 2011

Tillbaka till Skolan!

Så fort jag satte mig i bänken idag så kände jag att jag var rätt. Jag fullkomligt älskar skolan! Lära, lära, jag vill bara lära mig mer hela tiden. Aldrig kan man få nog och veta allt. Jag ska ändå fortsätta att lära tills jag känner mig någorlunda tillfreds, blir inte ett litet studielån det här kan jag tänka mig... Hmm...

Just nu läser jag bara Religion så att jag äntligen sen ska kunna söka till högskolan, vet inte vad. Inte för att jag inte vet vad jag vill utan istället för att jag vill för mycket! Sjuksköterka, specialpedagog, socionom, psykolog, läkare ja... You name it! Jag önskar jag kunde bli allt!

Skit är det bara på tv:n idag också... Jag och Joel sitter i soffan nu brevid varandra. Jag med datan i knät och han spelar spel på mobilen. : ) Som ett rikigt gammalt par, ha, ha : ) Vi är så kära så det enda viktiga är att vi är tillsammans och han håller sig på så pass kort avstånd att jag bara behöver böja mig lite fram för att få en puss. <3 Min älskling <3 Ska nog gå och lägga oss snart, eller iallafall ska jag nog lägga mig och läsa lite bok. Fick hem böcker från Bokus idag, jag älskar den sidan! Så billiga böcker, jätte super stort utbud också är det fri frakt. Oftast så leverar dom böckerna hem till dörren också. Just nu läser jag iallafall Jay Dobyns : En mot hundra, jag infiltrerade Hells Angels. Otroligt intressant bok men det är så mycket människor och smeknamn så jag blir helt yr i huvudet! Har jag väl börjat läsa den så måste jag ändå läsa klart den oavsett hur yr i bollen jag blir, somnar ju ovaggad då iallafall om jag läser vid läggdags. Längtar lite tills den är klar iallafall för då ska jag börja med Svenska kulter! Sjukt intressant!

Nej, nu ska jag röka kvällsciggen och sedan krypa ner i sängen brevid min karl : )
God Natt <3

1 kommentar:

  1. Bra de Mikaela, du låter som jag du! haha

    Men till hösten ska jag ha bestämt mig, har iaf fixat Matten nu och sen blir det högskoleprovet i april!

    KRAAAMAR

    SvaraRadera