tisdag 25 januari 2011

Alla dessa lägenheter.

Äntligen har jag sagt upp min lägenhet. Har nog bott här lite för länge... Ska bli så underbart att få flytta större. Inte för att vi vet ännu men vi får nog någon snart. Annars får jag väl helt enkelt flytta in hos Joel i iggesund : )

Vi har varit på tre visningar än så länge och dom två första var katastrofer. Hur kan vissa människor bo på vissa sätt. Jag menar en köksfläkt är inte det standard i en lägenhet som man betalar många tusen för i sverige?

 Det ska nog ordna sig. Igår var vi på visning på vallvägen och den lägenheten älskade jag. En stor fin 3:a. Direkt när jag kom in så kände jag att här vill jag bo. Stod i sovrummet och sa till Joel att här ska jag sova! Sen har lägenheten en klädkammare som är pricken över i:et! Jag har alltid velat haft en sådan, det är ju som en mini, mini av en walk in closet iallafall och jag nöjer mig med tills jag har blivit ap rik och flyttat till Hollywood. Sen var det ju bara ett minus... Köksluckorna är orangea! Vad i hela världen ska man ha för färg på tapeterna till det? Hjälp mig! Just nu var det typ orangea, gula väggar men det vill jag inte ha. Och helst inte vita. Jag har aldrig förstått hysterin med att alla ska inreda i vitt nu för tiden. Jag tycker det är mycket hemtrevligare med lite färg! : ) Jag kan inte tänka på något annan nu, ge mig den, ge mig den!

Ska på en till visning imorgon och jag hoppas att den också är fin och då har vi ju större chans att få någon av dom iallafall tycker jag : )

Usch vad tidigt jag är uppe idag. Vaknade när Joel gick på jobbet och kan inte somna om.... Börjar inte jobba förrens halv sex heller så det är ingen skada skedd. Jag hinner nog sova en stund senare eller snart. Så fort som möjligt.

Under dagen så ska jag börja skriva på min religionsuppgift så den blir klar någongång : )

Men nu ska jag pussa på katten lite, världens mest bortskämda katt ska få ett eget rum när vi flyttar, därför vill vi vi ha en 3:a ; ) Vad snäll min Joel är som tycker om min katt så mycket att han går med på en 3:a bara för att katten ska få ett eget rum ; ) ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar