fredag 21 januari 2011

Fucka inte med mig nu dörrjävel!

Igår var verkligen inte min dag. Jag satt bara ute som vanligt på internet, kollade facebook, läste kissies blogg också poff Warning, warning! Jag har fått något skitvirus på datan så nu är den cp! Jag tyckte så otroligt synd om mig själv och skickade snyftande sms till Joel som var på jobbet och jag har ju världens underbaraste pojkvän så han kom hit med en annan dator till mig tills min fungerar igen.

Lite senare skulle vi åka till Threse och barnen och fika då bildörren på min sida inte vill gå upp. Joel fick sig ett gott skratt när jag står där och skriker:
-Fucka inte med mig nu dörrjävel!!!!!

Kommer sedan hem och jag vill se på halv åtta hos mig och bilden hoppar som en tok så jag ser knappt något. Är något fel på boxern.

Vilken toppendag va?

Nej, fy. Nu måste jag gå ut och röka en cigg, det gör mig stressad att bara skriva om gårdagen.
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar