tisdag 18 januari 2011

Räkor!

Jag har sagt i flera dagar nu att jag är sugen på räkor men nu har det gått för långt! Hela natten, även fast jag vaknat något gång så kom det ändå tillbaka och jag har drömt om dessa räkor. Idag är det jag som ska göra räkwok till middag iallafall! Så kanske man kan få sova ostört inatt, eller iallafall drömma om något härligare!

Roligt det här med min matlagning, från att för ca 2 månader sedan aldrig laga mat, och med det menar jag aldrig. Fanns det ingen att äta ute med så åt jag barnmat eller så åt jag inte alls tills nu, när jag lagar mat varje dag. Jag var så imponerad av mig själv igår. Joel ville ha lasagne till middag vilket jag knappt tycker om men jag vill ju göra honom glad så igår hade jag en lasagne klar när han kom från jobbet. Jag smakade..
-Joel, jag förstår inte hur jag kan det här. Jag kollar inte ens i en bok också har jag gjort så här gott!!!!!
Jag var ungefär lika lycklig när jag sa det här som ett barn som precis har hittat världens största påskägg. : )
Kanske handlar det egentligen om att jag alltid har kunnat ( har det i generna, eller hur mamsen?) ; ), men att jag inte har haft något intresse för det.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här, ska ner på stan och träffa Threse och Mollie : ) Men först ska jag ta fram räkor! För ni, jag ska äta räkor till middag idag.
Kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar