fredag 28 januari 2011

Ångesten som kom med posten.

10 år sedan. 10 år sedan man gick ut nian. Känns som det var igår man hade hemmafester och drack 7.0 cider. Yrade runt nere på möljen innan man skulle skärpa till sig och smyga hem till mamma. 10 år sedan man lärde sig att dricka tequila är inte bra för kroppen och det leder till att man blir fruktansvärt full, kan inte skärpa sig och man får sova på lillebrors golv och ha en vansinnig mamma dagen efter. Tur att man växer upp och lär sig, eller det är väl så det heter iallafall.

10 år, vad i hela världen har åren tagit vägen och vad har jag haft för mig? Ingen aning, eller så är det en hel massa? Dags att rannsaka sig själv lite...? Jag som tyckte att jag hade åldersnoja när jag fyllde 25, nu kan jag gå och gräva ner mig ; ) Får se positivt på det hela istället, det är ju faktiskt inte 20 år och jag vet ju nu att tequila inte är bra.

Även veckorna går så ruskigt fort och nu är det helg igen. En lugn helg. Idag ska jag och älskling bara ha en massa mys för han är lite sjukling. Imorgon ska jag jobba på Engmans kapell, det ska bli riktigt roligt och jag hoppas på en massa folk : ) Får se vad jag hittar på nu under dagen men jag tror jag ska baka lite bröd. : )

Helgen ska också bestå av plugg, måste skriva klart religions uppgiften om hinduism och buddhism, roligt : )

Trevlig helg på er alla : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar