måndag 17 januari 2011

Min bästa vän

Ända sedan vi träffades första gången så har vi hållit ihop. Gjort allt tillsammans och delat på allt. Vi har upplevt saker, rest, skrattat, gråtit, varit sjuka,jobbat,  bråkat och älskat varandra i många år nu.
Så fort någon ser dig så undrar dom vart jag är och tvärtom. Alla är vana vid att se oss tillsammans och du och jag är vana att alltid vara tillsammans...

I mitt hjärta finns du alltid men nu har du tagit ett stort steg utan mig och ska börja på högskolan i Östersund, så många mil ifrån mig och jag kommer sakna dig varenda sekund men gläds så otroligt med dig. Du är stark och klarar det här. Alltid finns jag för dig, när helst du behöver.

Lycka till nu Madeleine Sörling,
Jag Älskar Dig Min Bästa Vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar