lördag 29 januari 2011

Köttbiten.

Men nu jävlar är jag stolt. Först är jag stolt för att jag har haft en köttbit på spisen i flera timmar. Sen är jag stolt över att köttbiten var så mör att köttet bara lossnade fint och underbart, även att jag är stolt över att köttbiten sedan smakade helt gudomligt. Jag gjorde den idag så att det inte sedan skulle ligga och bli gammal för att det bara är jag som äter när Joel är på jobbet så det gör mig också stolt att vi åt upp hela. Jag och köttbiten, vilket team.

Vi har varit hos Joels mamma idag och fikat med hans familj. Hans syster hade gjort jätte goda semlor : ) Vi fick också fina presenter för att hans mamma har varit utomlands så nu är det ett mycket fint armband runt min handled : )

Nu ska jag sätta fart att fixa till mig lite medans Joel diskar, duktig kille jag har. Sedan är det dags att gå ner på bockarna och jobba. Engmans kapell ikväll, kommer nog bli mycket trevligt :)

Först blir det iallafall en sväng till klant mamma. Jag sa igår:
-Akta er för trappen, den är livsfarlig!

Se hur det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar