onsdag 22 december 2010

JulStress!

Folk springer som galningar på stan. Folk överallt, köer till kassorna som knappt är av denna värld. Inte alls vad vi är vana i lilla Hudiksvall iallafall. Det är ett under att inte någon blir översprungen.
I år har jag faktiskt haft lite bättre framförhållning än tidigare år och köpt lite julklappar innan dagen innan julafton, ändå har jag fortfarande en kvar. Till lilla Mollie <3 En liten bäbis på en och en halv månad, att det ska vara så svårt!
Visst, det är kanske bäst att köpa kläder, nå kläder som mamma gillar men jag hittar inget som är fint. Har varit på varenda affär nu hur många gånger som helst men inget känns bra... Så iår igen, som förra året kommer jag trängas med alla andra imorgon. Dagen före julafton.

Imorgon kväll ska jag och Joel hem till Threse och barnen och fira Lilla Julafton med uppestittarkväll. Jag har tänkt att vinna några miljoner på bingolotto så att jag kan köpa världens finaste lägenhet som jag har hittat. Så svårt ska det väl ändå inte behöva va!? ; )

Nu är det dags att ta på sig kjolen iallafall och arbetströjan. Börjar jobba 17.30 men det är väl bäst att börja gå nu för det är ett antal berg som ska behöva bestigas, snö, snö, snö. Jag spyr!

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar