onsdag 9 januari 2013

Hallå!

Hur mår ni? Vi mår bra :) jag dricker gott kaffe och Leo racer runt i gåstolen och försöker hitta på bus.

Vad har vi haft för oss senaste dagarna ? Jo, vi har varit på Mammagrupp som vi inte kunde stanna på för Leo var så mammig om det bara var någon annan som tittade på honom ( inklusive andra bebisar). Vi hoppas att det går bättre nästa vecka för det är ju roligt för mamman att gå på dom! :)
Igår fick vi besök av Dijana och senare Elina och lilla Tua. Efter det tog jag och Leo en lång promenad och gick till slut hem till mamma för att äta middag där.

Idag vet vi inte vad som händer. Inget planerat och städat är det hemma. Vill hitta på något! :)

Åter igen! Hur sover Leo? Jo, mina vänner han sover bättre och i egen säng halva natten i allafall. I natt vaknade han 02, åt välling och somnade om på direkten. Vaknade vid halv sex och sen dess har vi varit vaken så jag hoppas på en lång tuppis snart så jag också kan få sova.

Just ja! Leo har varit med i tidningen också, snyggingen <3

Nu, Mysmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar