torsdag 17 januari 2013

Men nu ni!

Nu ni är det kallt! Fyyyyy! Ska det fortsätta så här så blir vi inne hela helgen kan jag lova, förutom att åka och handla godsaker en sväng idag för i helgen blir det helgmys!

Jag har semester mina vänner och har ingen skola tills på måndag. Så här lugnt har jag inte haft det sen i september eftersom jag har 200 % jobb. 100 % studier och 100 % mammaledig.

Igår hade jag tenta i psykologi. Herre Gud vilken tenta. Man hade kunnat skriva 100 sidor ungefär. Jag har aldrig varit med om något så stort. Igår kändes det bra men nu har jag legat funderat på en massa saker som jag också kunnat skriva men men... Jag gjorde jääääääääätte mycket så det borde vara lugnt och jag vet att jag kunde alla frågor.
På måndag börjar juridiken i allafall. Termin 4 av 6!


Idag är vi lite trött. Igår sov Leo hela natten i sin säng och vaknade inte ens för nappinstopp. Då hoppas man så klart att det ska fortsätta så men icke. Vid 23.30 ville han komma till oss och vi sov en kort stund sen var vi vaken till 03.15. Gjorde morgon 06.30, gäsp!
Jag hoppas att vi ska ta en tuppis snart.

Vad ska ni äta i helgen? Jag är sugen på något riktigt gott! Jag har hemskt mycket kycklingfilé i frysen så har ni något tips på det? Eller något annat gott? :)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar