måndag 19 november 2012

Brrrrrrr!

Uffa vad jag fryser. Det är kallt ute och även inne tycker jag. Satt nyss och pluggade men nu är jag iskall om fötterna så har krupit upp i soffan med filten runt om mig. Bara Joel är klar vid datorn så ska jag be om en massage på mina iskalla fötter! :)

Idag har jag och Leo varit på en lång promenad innan han fick vara hos sin mormor ett tag för att jag och Joel skulle iväg på en sak. Snart ska ni få veta! ;)
Det är så kul att se Leo med sin mormor, han älskar henne. Så lugn som han är med henne är han knappt med mig. Han skrattar hela tiden och vill mysa med henne. Jag trodde så klart att han skulle bli super glad när jag kom tillbaka efter ärendet men icke han mysade bara ner sig ännu mer bredvid mormor och flinade inte ens åt mig! Snopet! Men glad är jag att jag vet att han är trygg och känner sig bekväm där <3

Imorgon blir det Mammagrupp på BVC i allafall! Kul :) en långpromenad ska jag försöka få till innan också, någon som är på? :)

Nu, senaste avsnittet av Dexter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar