torsdag 29 november 2012

Så slut i hövve!

Sopslut. Jag har pluggat så jag tror på riktigt att det snart rinner information som en geggamojja ut genom öronen på mig snart.
Joel fick nyss ge mig en massage och nu ligger jag och kikar på Nip/Tuck, vila hjärnan lite innan monster tentan ska skrivas imorgon.
Kl 08 imorgon, monstret. Håll tummarna för mig.

Idag har vi i allafall varit och grattat bästa Helena på hennes födelsedag. Jag fick så gott fika och Leo lånade sängen för en tuppis. Han hade även klätt upp sig i sleepover dagen till ära som han har fått av sin mormor. Man kan ju redan gissa sig till att när jag säger nej till något Leo vill ha när han är större så kommer han svara mig att då frågar jag mormor istället! ;)

Äntligen helg snart igen! Adventsljusstakarna ska upp i helgen, det är så mysigt tycker jag.
Imorgon lutar det åt fest, känns tentan bra ska jag fira och gå på mitt första 30 plus! Men det hinner jag nog ändra mig hundra gånger. Är så mysigt att vara hemma också och pussa på min groda och sova kl 21.
En bra helg blir det nog alldeles säkert i allafall :)

Puss!

Några bilder från de senaste dagarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar