lördag 24 november 2012

Helg igen!

Idag har vi haft en riktig hemmadag! Donat på lite här hemma, pluggat, pussats och myst!
Jag ÄLSKAR när Joel också är hemma på dagarna!
Skönt att jag fått undan lite plugg så kanske jag äntligen kan få sova någon gång. Jag sov bra mellan torsdag till fredag men inatt var det samma visa igen... Jag vrider och vänder på mig så jag för fan inte vet ut eller in.
Men nu är nästa veckas uppgift klar, jag har fått godkänt på det tidigare momentet och jag har till fredag på mig att plugga in allt till tentan. Även att Joel ska sova på soffan inatt ( för att han ska dricka någon drink ikväll )men även så att jag och Leo får lite mer plats för det är nog därför jag sover dåligt också när det inte finns någon plats att röra sig på. Vi får se hur det går! Håll tummarna.

Vi fick också besök av Idah och Björn idag, trevligt! :)

Joel stack iväg på grabbkväll och jag ska kika på Så mycket bättre och trycka i mig lite mer godis än vad jag redan tryckt i mig. Dumt att det blir kvar menar jag! ;)

Imorgon blir det en snabb sväng till Thrése och sen tentaplugg!
Kanske att vi ska orka börja kika vad vi har på vinden också. Bort ska det, har vi inte behövt använda det under tiden vi har bott här så kan det kastas!
Jag har ungefär en miljon men böcker så bara säga till om någon vill ha, kom och hämta bara!

En sak! Sjukt vad jag alltid blir röksugen när det är helg och Joel inte är hemma! Jag som inte röker annars! Konstigt!

Men nu blir det tv sedan ska jag gosa ner mig bredvid bästa ungen i hela världen! <3

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar