måndag 5 november 2012

Men ge mä!

Äntligen sitter jag med glögg. Jag ÄLSKAR glögg! Förra året så blev det typ inget för alla sa så olika om man kunde dricka det eller inte när man är gravid. Ikväll ska jag nog dricka hela flaskan. ( lättglögg så klart! )

Inatt vaknade jag med en boll av rakblad i halsen. Kändes precis som när jag hade halsfluss förra gången och fick åka in på akuten för jag svällde så mycket i hals och ansikte.
Just nu känns det i allafall lite bättre för det verkar inte bli värre i allafall. Jag har apont i halsen men pigg i övrigt.
Detta ledde i allafall till att vi har haft en hemma dag idag och städat.

Vi tar nog en imorgon också för jag har en dugga kl 10. Moster Sussie ska vara här och hjälpa mig underhålla Leo eftersom Duggan går på tid och Leo inte riktigt bryr sig om tid ännu ;)

Jag tycker att det är tid att gå och lägga sig nu i allafall men jag ska försöka hålla mig uppe. Jag går och läggerig så tidigt så kl 03 är jag klarvaken!
Förändring måste ske!

Resten av veckan består av ett barnkalas, två mammaträffar och en tacosmiddag! Kul!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar