söndag 25 november 2012

Rensning!

Jag ska för en gångs skull vara ute i god tid har jag tänkt och därför har jag nu tok rensat min garderob. Jag har sålt mycket kläder senaste tiden och ändå hade jag sådana fruktansvärda mängder kvar och nu är jag less så jag ska ge bort allt, en tjej kommer strax och hämtar det.
Man köpte ju lite mer kläder när man hade en kropp att sätta dom på. Nu har man liksom något annat som ska inte kläs på utan skylas. Som tur är så finns det ju sådana kläder också så det är ju inget att gråta över.

Jag borde ha pluggat men fixade garderoben istället så det där med framförhållning får jag kanske ta tillbaka ändå... Ja, ja.
Någon i min klass som har tips på vad jag mest borde plugga på? Det är personlighetspsykologin!

Idag har jag varit på en liten prom i allafall, gick hem till mamma och kom mitt i maten så jag fick stek, potatis och sås. Riktig söndagsmiddag :)

Ny vecka startar imorgon. Massa plugg ska göras, mammagruppen ska träffas på BVC, vi ska hämta Leos foton på Bärs foto och lite annat kommer nog veckan bestå av. Just ja, på fredag ska också tentan skrivas och jag SKA klara den. Inget annat är möjligt.

Trevlig söndag på er! :)

1 kommentar:

  1. Jag tackar så mycket för kläderna, det mesta gillade jag, men en del var för litet och en del var för stort och en del föll mig inte i smaken, men det skickar jag vidare till Therese... :-) Tack än en gång...

    SvaraRadera