söndag 2 december 2012

Sjukstuga!

Ja, det är så vi har spenderat vår helg. Jag har legat i den värsta magsjuka jag har haft i hela mitt liv. Ett tag bad jag Joel att han skulle döda mig, jag ville ha en döden knapp. Fy vad dålig jag har varit.
Idag mår jag bättre men har ont i hela kroppen!
Tur i allafall att grodan har klarat sig. Han var hängig igår men inget mer har hänt under natten så kanske han klarar sig får vi hoppas.

Jag hade hoppats att vi skulle sova till nio eller något i allafall men icke, halv fem skulle vi äta sen sov vi en tuppis till halv åtta. Jag halsar kaffe just nu, tröttmössa!

Så all denna snö som har kommit har inte gjort min lilla familj något eftersom vi inte har kunnat tagit oss ut ändå. Vi har tittat på hur många avsnitt som helst av Nip/Tuck och haft pyjamas på oss hela tiden.

Vad rolig Leo är! Helt otroligt vad han helt plötsligt vara kan saker. Ända sedan han vaknade imorse har han legat och smackat med läpparna som en fisk, vart får dom allt ifrån! :)

Nej nu blir det lite mer kaffe och något avsnitt av Pretty Little Liars!

Och världens största grattis till Beatrice och Dave som fått sin son! :)

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar