tisdag 25 december 2012

Jul!

Har ni haft en bra julafton? :) det hoppas jag att ni har haft!

Det har vi och att få uppleva Leos första jul var magiskt. Fast han är så liten fortfarande så var det häftigt att se han sitta bland alla sina julklappar. Älskade unge, hela världens ska du få <3

Vi hade i allafall delat upp dagen nu eftersom min familj blivit dubbelt så stor sedan jag träffade Joel. Det betyder så klart dubbelt så mycket kärlek också <3
Vi åt lunch med Joels familj och hade julklappsmys. Jag fick saffransskorpor av Joels syster som jag nu inte kan sluta äta. Det är det godaste jag någonsin har ätit tror jag, på riktigt. Jag kommer baka det själv året runt iallafall.
Leo fick hur mycket som helst så han har kläder att växa i, leksaker att leka med och en stol att sitta på då jag och Joel passade på att önska oss en tripp, trapp åt Leo :)

När kl närmade sig 16 åkte vi till min bror och Elina där även mamma och Klas var. Dags för mer julmat och ännu mera julklappar. Jag fick bl.a. Roliga presentkort som jag ska ner på stan och sätta sprätt på imorgon. Kl 10 ska jag stå redo utan man och barn. Här ska shoppas utan stress! :)
Det ser jag fram emot!

Nu ska vi strax göra oss iordning för att gå till Joels pappa och bli serverad kalkon! Det ska bli spännande! Det har jag inte ätit sedan jag bodde i USA!

Hoppas ni får en trevlig juldag! Ni är nog många som ska ut och svira,dansa lite för mig också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar