torsdag 20 december 2012

1,2,3. Andas.

Vissa dagar är bättre än andra. Vissa dagar är sämre än andra, som i dag t ex. Jag vaknade på fel sida idag. Det är så hemskt när man vaknar och är på sådant aphumör så man vet inte vart man ska ta vägen. Självklart tappar man då också ut kaffesump över hela köksgolvet när man ska koka kaffe 05.30.
Leo har också vaknat på samma sida som mig idag. Så vi har gnällt ikapp.

Vi var ner en sväng på stan för en fika med Natalie, Bea och Lotta. Trevligt var det men det här med av och påklädning på café får mig nästan att sitta inne resten av vintern. Leo blir som en mask och bara skriker och jag svettas ihjäl. Nä, knappt värt det.

Nu ska jag fortsätta vara sur tills det är dags att laga middag. Det enda jag tänker göra är att steka på Felix pyttipanna.
Kanske steker jag ett äggjävel. Jag vet inte. Hörs!

1 kommentar:

  1. Äggjäveln tycker jag att du steker, det är gott! Trevligt att träffa på dig och Leo idag. :D

    SvaraRadera