måndag 3 december 2012

Förskola!

Jag kan nästan inte tro att det är sant! Nog för att det är lång tid kvar men idag har vi i allafall satt Leo i kö till dagis. Jag grät så klart en skvätt och frågade Joel om han kunde föreställa sig vår lilla bebis slänga upp en liten ryggsäck på ryggen och säga: - nu gör vi på dagis mamma!
Jag tror jag smäller av vad gulligt!

Skönt i allafall att jag har i stort sett alla mina mammadagar kvar eftersom jag har pluggat hela tiden förutom över sommaren så jag kan ha Leo hemma mycket ändå om vi alla tre skulle vilja det men så klart han ska på dagis och busa också :)

Snorigt kallt är det ute. Jag skrev en fundering idag på fb hur man ska klä sin lilla bebis nu när det är så kallt för jag tycker att det klingar i mitt huvud någonstans att jag har hört att man inte ska ha bebisar ute när det är så här kallt...
Nu ska ju vi ändå inte ut på någon längre tur. Ner på stan på sin höjd men jag funderar så mycket jag och är livrädd för att han ska frysa!

Idag har vi bakat saffransbullar i allafall, med vit choklad. Jag växer i samma takt som Leo jag snart om det ska fortsätta på det här viset. Men jag mår ju bra och det är huvudsaken :)

Nu har jag myst ner mig bredvid grodan som sover så sött. Det ska jag också göra :)

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar