söndag 9 december 2012

Helgen som varit!

Som vanligt så försvinner helgerna i en handvädning men trevligt har vi haft! I fredags var vi bara hemma och la oss i ganska bra tid eftersom jag och Leo hade klivit upp kl 02 natten innan och vi visste inte om vi hade en liknande natt framför oss. Det fick vi nästan men bara nästan, kl 04 var det morgon. Därför tyckte jag det var rena rama sovmorgon idag när Leo väckte mig 04.30! Men då åt han välling och sen somnade vi alla om till 07.30, skönt!
Igår gick iallafall dagen i det sociala tecknet. Min bror och hans tjej var hit på fm innan vi åkte till svärmor för fika. På kvällen så hade vi trevliga familjen Forselius här på middag och det var en toppen, toppen kväll. Ska bi göra om många gånger!
Idag har vi träffat mammas moster och kusiner innan vi fick främmande av Niklas och Frida! Ni ser, jag har verkligen tagit igen för alla dagar jag och Leo satt ensamma hemma och antingen sov eller tittade på serier. ;)

Veckan som kommer ska bestå av en massa plugg. Jag har tenta i inlärningspsykologi på fredag, vilket redan känns ganska bra. Skönt! Nu har jag precis krupit ner bredvid en sovande Leo. Det finns inget bättre också måste jag alltid pussa och lukta honom i nacken innan jag somnar.
Jag har sagt det förut och jag kommer säga det en miljard gånger till, minst. Att få barn är det mäktigaste man som människa kan uppleva. Känslan som jag känner när den här lilla mini människan ligger och snosar bredvid mig är obeskrivlig. Jag Älskar Min Leo så oerhört <3

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar