söndag 23 december 2012

Vi börjar redan nu...

Med att idag önska god jul!
Vi har varit hos min pappa idag och fått och gett julklappar. Vi fick en köksmaskin av pappa som mixar, vispar, blandar och allt! Toppen! Kan inte komma mer lägligt heller eftersom Leo så småningom kommer kunna äta samma mat som oss! Toppen present <3

Nu på kvällen har vi varit och hälsat på i Antes och Emelies nya hus! Vi ska ju snart bli grannar och jag längtar ihjäl! Bara två månader kvar!
Vi pratade även om nyår som vi ska fira tillsammans och Niklas och Frida ska så klart också vara med ( ni som idag har skämt bort vår son för mycket! Ni är för gulliga, tusen tack för de fina julklapparna <3 ).
Jag ska i allafall laga varm rätten och jag har tänkt att göra kalvfile. Problemet är bara att det finns typ inte att köpa och jag vet inte om man kommer kunna hinna beställa det tills på nyårsafton.. Jag hoppas!

Nu ska jag och älsklingen mysa framför tv:n, dricka glögg och äta julskinksmacka eftersom skinkan precis kom ut ur ugnen, mums!

Imorgon ska vi fira Leos första jul. Första julen med min egna lilla familj. Det är lycka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar