onsdag 5 december 2012

Mysdag!

Idag tog vi oss äntligen ut! Ner på stan för att leta tossor till Leo. Dom är ju så stora och klumpiga överallt så jag får inte på dom och Leo blir skvatt galen. Jag har försökt både med att ta på dom före overollen och efter. Inget funkar. Jag hatar detta påklädande, Leo hatar det ännu mer. Jag dryper av svett när det är klart.
I allafall så hittade jag ett par som såg smidiga ut på Team Sportia, ett par Lindberg. Jag har inte provat ännu med overollen men dom såg inte ut som klumpfot i allafall.

Åkte sedan hem till Emma och fick se hennes nya, fina lägenhet. :) och tro det eller ej men Emma bakade bullar! ;) goda blev dom också, mums. Sen drack vi glögg och åt en eller kanske två bullar :)

Nu har jag precis gjort klart en skoluppgift och har skallebank. Det behövs nog lite glögg tror jag.

Imorgon är det Mammagrupp igen, kul!

Hej svejs!

Så här vackra är våra ungar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar