fredag 7 december 2012

Vaken natt

Kl 02 gjorde vi morgon. Leo brukar vakna på natten och vilja äta välling men sen somna om direkt efter han har ätit upp och fått ny blöja men nu i två nätter är det stånk och stön och han kastar sig åt mitt håll för att han vill ligga på mage och jag får vända. Detta gör vi ca 1000 gånger innan jag ledsnar och väcker Joel så från kl 04.00 var vi uppe och tittade på två allihopa. Sen har vi sovit två gånger 30 minuter jag och grodan. Stackars Joel är på jobbet så han får ju inte sova något mer. Han klarar dock sömnbristen mycket bättre än mig. Jag blir surpuppa nr 1 och vidrig helt enkelt. Jag erkänner. I allafall så tänkte jag nu städa så att älskling får komma hem till ett nystädat hem innan vi sticker och handlar, sen ska vi tvätta men efter det mina vänner då gör vi helg och ska ligga och mysa bara!

Men ni... Ja, det här väl man ju egentligen inte prata om för man vill inte ens tänka på att det hemska skulle kunna hända men hur länge har ni vänta på era bebisar? Leo är ju ändå 7,5 månad nu... Rädd blir jag i allafall och är uppe och vänder 1000 gånger.

Kaffet är hemskt gott idag i allafall! :)

Tips på god helgmat? Ge mig :)

1 kommentar:

  1. från att jag visste att Mejja kunde rulla tillbaka från mage till rygg så lät jag henne sova som hon ville. Men hon sover mest på sidan nu :-) du behöver nog inte oroa dig att han inte skulle vakna om det blev svårt att andas... nu kan han ju vrida å vända som han vill :-)

    SvaraRadera