måndag 21 maj 2012

Från magen till idag

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder : )

Här ligger Leo i magen och det är taget på vårat första UL. Så älskad från första stund

Här ligger jag och det mäts sammandragningar och bäbisens hjärtljud. Jag tror att det här kortet är taget samma dag som vattnet gick, alltså tre dagar innan han kom. Jag var ganska spy less på det där rummet. Vänta, vänta, vänta.



Här är lilla Leo bara några sekunder gammal. Jag hade en hel del med kort att välja på från den här stunden men det är här det enda som det inte ser ut som att jag håller på att dö av utmattning. Precis som att någon är snygg sekunderna efter dom har fått ut ett barn. Joel har ett kort där man ser hur det rinner saliv ur munnen på mig och kinderna är högröda, samt att jag fick bristningar i ögonen efter att ha krystat men den bilden ska vi bespara er. Ha, ha!


Nu har vi äntligen kommit in på BB och jag hade Leo på bröstet men frågade Joel om man fick sätta upp honom så att jag fick titta på honom. Jag kunde för allt i världen inte förstå att denna vackra varelse är vår.


Nu har vi kommit hem och favorit platsen är att mysa på pappas bröst.


Här är vi idag, jag och min älskade familj. För Alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar