söndag 27 maj 2012

Morsdag

Idag är det min första morsdag. Nu är jag mamma, mamma till världens finaste lilla Leo.
Han och hans pappa lät mig ta sovmorgon i morse och det var den bästa presenten, ända till kl 10 sov jag.

Nu ska vi snart göra oss i ordning och åka till Joels moster för att hälsa på. Det ska bli så mysigt och vädret är  underbart! Jag tycker bara att det är så svårt att klä på Leo när det är så här. Visst att det är varmt ute men det är fortfarande bara maj.... Det är så svårt.
Jag googlade igår, man googlar ju allt nu för tiden, hur man ska klä sin lilla plutt i den här vädret och alla skriver olika. Vissa säger mössa, jacka och allt som går medans andra säger kortärmat och shorts. Det verkar vara en stor spridning så det är kanske rätt hur man än gör, så länge liten ligger i vagnen.
Nadia sa en så bra sak:
- Här i Sverige tar vi på overoll fast det är varmt ute men det skulle vi ju aldrig göra om vi var i Afrika och graderna var lika.
Det är så rätt så rätt.
Här klär vi på alldeles för mycket.


Den bästa mamman av dem alla
Grattis på morsdag min älskade mamma. Du är bäst och du är allt jag vill bli till min lilla Leo.
Jag vore ingenting om du inte fanns.
Jag är stolt över dig och jag är stolt över den som du har fått mig att bli.
Jag älskar dig Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar