tisdag 22 maj 2012

Tack Moster!

Eftersom vi bor på tredje våningen utan hiss är det inte genomförbart för mig att kånka vagn och bäbis upp och ner för trappen flera gånger per dag, men nu har ju jag världens bästa familj och moster Sussie hade kvar vagnen som hennes son hade och nu har jag fått den! Det är helt toppen och nu kör jag med Leo vad jag än gör, nyss låg han och sov i den i badrummet t ex när jag duschade. Inatt var han lite stökig och då la jag honom i vagnen och gick en promenad i lägenheten, där somnade lilleman och sov till halv fyra! Det var även skönt för mamman och pappan som inte behövde dela på en 90 cm säng som vi annars får göra eftersom Leo otroligt nog fast han ör så liten tar upp resten av vår 180 cm säng!

Tusen tack i alla fall Sussie, du har gjort mitt liv lite smidigare :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar