tisdag 5 juni 2012

BB

Jag kan inte förstå att det är möjligt! Hur i hela världen har jag glömt att blogga om BB-finalen! Jösses!

Ja, rätt person vann då verkligen måste jag säga. Jag har hållit på Hanna nästan ända sedan starten. I början var det inte för att jag tyckte om henne eller det som då verkade vara hennes personlighet utan för att jag tyckte att alla andra verkade sakna ganska många koppar i skåpet, eller indianer i kanoten skulle man också kunna säga.
Sen tycker jag även att hon är värd pengarna. Sympatiröster eller inte så har hon avsett vad varit i huset, blivit mobbad, varit nominerad MÅNGA gånger och hållt sig kvar. Hon är en vinnare.

Dålig förälder för att hon lämnade sina barn. Hmmm, nej det tycker jag verkligen inte. Jag lyssnade på henne igår när hon var på Mix Megapols morgonshow och hon gjorde det för pengarna, för att hon ska kunna få ett bättre liv tillsammans med sina barn och nu kan hon få det. Hon kan nu åka utomlands med sina barn som Marcel påstod var ett måste för hade man inte råd med det borde man inte ha skaffat barn.
Hon visste att oddsen var större att vinna det här än att vinna 500 000 tusen på Triss.
Hon har visat sig naken mycket. Ja, ja. Kanske onödigt mycket, alla har vi våra bra och mindre bra sidor men jag kan ju ändå tycka att hon är väl den enda som är vettig nog att ha tvättat sig på alla dessa dagar för dom andra har ju jufsat runt och sedan duschat i underkläderna. Jag skulle inte vilja veta vilka svampar som växer i deras kissimurror och pillesnoppar.

106 dagar från sina barn. 106 dagar i ett Big Brother hus för att kunna ge ett bättre liv till sina barn under många år framöver ( hon tog sig ifrån ett 10 årigt lån nu).
Om min situation såg annorlunda ut än vad den gör idag så kan då jag tänka mig många värre säker som jag skulle göra för att Leo skulle få det bättre för en enda dag.

Dina barn är lyckliga som har dig som mamma.
Grattis Hanna.

1 kommentar:

  1. Jag håller med till punkt och pricka!
    Hon var så värd denna vinst!

    SvaraRadera