fredag 15 juni 2012

Pass på!

Jag hade precis borstat tänderna och hann lägga mig på kudden när två ögon glatt tittar upp på mig,
- mamma jag är vaken!

Så upp med prinsen, byta blöja och sätta oss i soffan. Nu sover han på mitt bröst men jag vågar inte flytta på oss ännu så jag passar på att skriva lite här :)

Ikväll är det första gången som Leo har skrikit en längre stund och vad vi än har gjort har inget hjälpt. Usch så hjälplös man känner sig. Jag tror att han har haft ont i magen lilla killen... Tyvärr lär väl detta bli fler gånger...

Idag har vi varit på student firande för Johan, min kusin. Grattis till honom ich tack till moster som hade gjort så otroligt god mat. Jag ville aldrig bli mätt utan jag ville bara sitta där och äta och äta! Ha, ha!

Nej nu somnar jag nog snart så det är bäst jag försöker lägga min lilla prins <3

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar