onsdag 27 juni 2012

True Blood

För länge sedan så började jag och Joel titta på True Blood och jag kan ärligt erkänna att jag såg sju avsnitt och undrade om folk blivit galna för HUR kunde man tycka att det är en bra serie? Jag tyckte det var de sämsta skådespelarna och jag tyckte att allt var en dålig parodi på Twilight (även om true blood kom före Twilight).
Men nu så är vi på tredje säsongen och jag är väl ganska fast. Dock tyckte jag att andra säsongen var mycket bättre än den som vi är på nu!
Men jag ger mig, True Blood är en bra serie.

Så vad har vi haft för oss idag? Vi har varit ner en sväng på stan för att träffa Threse och tre av hennes barn, jag satt sedan kvar en stund på Waynes och pratade med Emma och Sara när Joel gick för att tatuera sig. Han har nu Leo och hans födelsedatum på bröstet över hjärtat. Så fint.
Jag frågade honom om han trodde för ett och ett halvt år sedan när vi hade första dejten och satt i min soffa och åt bullar och drack kaffe att han nu ett och ett halvt år senare skulle ha sin sons namn tatuerat på bröstet.
Det trodde man inte då men vi kan båda två nu säga att den bullen och den kaffe koppen var börjat på vårat liv.
Jag är inget utan er.

Jag har även bakat lite muffins för jag ska ha det där partyt imorgon men det verkar som att det kommer ganska mycket folk så imorgon ska jag baka lite mer. Vad roligt att folk är intresserade : ) Det ska bli riktigt kul imorgon och jag ska köpa goda lotions och mist har jag tänkt :)

På tal om party så är jag otroligt nog redan sugen på en revansh eftersom jag inte hade så roligt sist och jag är så sugen på att dricka lite vin i helgen och gå ut en sväng.
Jag kommer nog ändra mig tusen gånger om detta för jag vill så klart inte vara utan min bebis men detta är ju ett nöje som tyvärr inte tillåter att små grodor är med.
Så är någon sugen att kanske gå ut på lördag med någon som kommer vela fram och tillbaka till sista stund så hojta till ; )

Nej, nu har jag en ledsen bebis så nu ska jag pussa på honom innan det är läggdags <3

2 kommentarer:

  1. håller med om true blood, tyckte hela första säsongen var dålig, men nu så är jag på säsong fem! Och det är jobbigt och vänta vecka för vecka på nya avsnitt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi började på säsong fyra idag så snart är vi ikapp : )

      Radera