söndag 10 juni 2012

Veckorna som försvann

När man var gravid så gick veckorna så obeskrivligt sakta så jag trodde att jag aldrig skulle komma till vecka 40. Efter ca vecka 34 så var en dag som ett år ungefär och det där pallade jag inte med så därför hoppade jag över några veckor ; )

Nu  när Leo finns så hinner jag knappt blinka innan en hel vecka har svishat förbi som en timme ungefär. Leo blev 7 veckor igår, för 7 veckor sedan så började mitt liv.
Jag är mammaledig och tycker att jag borde ha all tid i världen till allt möjligt men det går så fort och det känns som att man har fullt upp hur man än planerar. Denna vecka har vi en massa på agendan i alla fall.

Måndag: Vi ska träffa Helena om en stund. 12.45 så ska vi på BVC och se hur mycket lille mannen har vuxit, vi har inte varit där på 2 veckor nu så det ska bli spännande!
Sedan ska jag hem för att jag ska få besök av Johanna och lilla Signe, kanske Madde och My också kommer om vi har tur : ) Leo kommer vara omringad av tjejer!
Kl 17 är det middag hos svärfar :)

Tisdag: Inget planerat än så länge förutom att kl 18 kommer Idah och hälsar på :)

Onsdag: Mamma bjuder på  Middag på Route 84 för att fira att lillebror har tagit sin examen, anläggningsingenjör mot järnväg. Har ni hört något så tjusigt? Ha, ha ;) Roligt ska det bli att prova den restuarngen i alla fall för jag har hört jätte bra om den!

Torsdag: Mammagruppen ska träffas för salladslunch hos Jonna. Det var länge sedan jag träffade dem nu, speciellt om man tänker på att när vi var gravida så träffades vi en gång i veckan minst! Men det är inte det lättaste att få till nu med alla bebisar, bvc besök, matning och sovtider.

Fredag: Kusin Johan tar studenten och det ska firas!

Lördag: Älskade, bästa Carin kommer ända från stora Sthlm så nu ska jag äntligen få visa upp min vackra bebis för henne. Mitt hjärta sprängs av stolthet att jag har lyckats med något så vackert <3

Söndag: Helt oplanerat än så länge och det är nog skönt att låta det vara så också.

Hoppas ni har en trevlig vecka framför er :)
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar