tisdag 26 juni 2012

Sömntutor

Hur jag nu ska sova i natt är en fråga för sig.
Älsklingen är och fiskar så jag och Leo skulle ha en myskväll. Jag satte mig i soffan med grodan på bröstet vid 16.30, då det var Navy CIS på tv:n (eller vad det nu heter) och jag blundade lite. Jag vaknar upp och ser att det fortfarande är det programmet, blundar någon minut till men tittar sedan på kl, 20.39!!!!
Det var tydligen ett nytt program och jag och Leo har sovit bort hela kvällen, men mys var det!

Nu är han badad och har somnat igen. Han sover i sin säng nu och det verkar han tycka om till mammans ledsamhet ; ) Jag trodde han skulle sova med mamma tills han var 10 i alla fall ; )
Nej, men det är skönt för mig och Joel också att få mer plats. Vi sov på hans sida och Leo hade halva sängen för sig själv och jag sov i skåran där madrassen ligger mot varandra. Jag sover så klart bättre nu och det är mysigt att jag och Joel äntligen kan sova under vårt dubbeltäcke igen som vi inte har kunnat på evigheter eftersom jag var en kamin som gravid.
Nu är allt som vanligt igen <3

Leo har sovit hela nätter ända sedan han var en månad gammal men nu i två nätter så har det varit en annan visa i pipan och vi har varit uppe kl 03 eller 04. Sedan ska det  snackas i en timme, sovas en timme och sedan har det varit morgon.
Jag VET att det är väldigt lyxigt ändå men finns det något mer irriterande än när folk säger: -Jo, men mitt barn sov så här lite och bla, bla.
Om jag är hungrig och någon säger tänk på de i Afrika inte fan gör det mig mindre hungrig?

Vi åkte till Sundsvall igår i allafall och det är otroligt vad man hittar fast vi åkte dit för att köpa tallrikar. Det kom vi hem med också men även en glasburk till Musli ( Köp Icas egna musli med frukt och nötter, det är jätte mycket nötter i den och inte alls bara havregryn som det brukar vara, är inte lika söt heller och kostar endast ca 21 kronor!), nya vin glas, nya ölglas, servetter, en fotoram till kort jag ska förstora på familjen, lite kläder till Leo bla en solhatt från Polarn och Pyret som har är urgullig i och en klänning till mig och fiskegrejer till Joel :) Det var en väldigt mysig dag :)

Såg att mina läsare har minskat med 1400 personer i veckan och det är ju sjukt mycket så nu är det jag som får ta mig i kragen och uppdatera mer och om roligare saker. Vill ha tillbaka er så klart!
Men det tar vi någon annan dag för nu ska jag diska nappflaskor och äta kvällsfika!

God natt!

P.S Förresten på torsdag kl 18 har jag Gold Canyon party här hemma kl 18. Ljus men även Victoria Secret produkter (body lotion, mist, tvål och läppglans). Säg till om ni är intresserade :) D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar