söndag 24 juni 2012

Midsommarhelgen

Hejsan :)
Hoppas ni har haft en toppen helg. Vi har haft det lugnt och mysigt i vår lilla familj.
På midsommarafton var vi på hagmyren och kikade runt lite. Vi är inte så intresserade av trav men det är ju roligt att titta på folk i alla fall :)
Efteråt åkte vi ut på Hölick, köpte glass och gick en promenad. Jag och mina killar <3
Det bästa med den dagen är ändå att Leo blev 2 månader och hans tjej föddes. Min barndomsvän Emma och hennes simon fick en liten flicka. Välkommen till världen <3

Igår var vi på marknad i Järvsö, dit åker jag varje år men nu var det första gången jag hade barnvagn och det gör jag inte om i första taget. Till marknaden här blir det bärsele åt lilleman.

Idag har vi inget planerat. Joel ska åka och fiska vid 15.00 så jag och Leo blir ensamma. Någon som är sugen på fika? Jag har cocosbollar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar