söndag 24 juni 2012

Lilla grodan

I natt så har vi varit vaken lite jag och grodan. Han vaknade kl 03 och brukar vanligtvis somna om när han får nappen men inte inatt utan ville upp och äta. Låg sedan och snackade en stund. 06.30 så vaknade jag av att han skrek jätte mycket och verkar ha ont i magen. Mammas älskling, hur ska jag hjälpa dig?
Nu ligger han och sover på mitt bröst go bollen <3

Tråkigt väder ser det ut att vara idag så undra sa flundra vad vi ska hitta på. Vi har Joel hemma i 4 v så lyckan är stor så egentligen skulle vi vara nöjda med att bara mysa på soffan hela dagen också :) fast en Sundsvalls tur skulle också kunna vara kul. Vi är i stort behov av nya tallrikar! Sen skulle jag vilja kika på lite kläder till Leo för här har vi så lite affärer så den vändan har jag redan tagit en miljon gånger.

Nej, nu ska jag koka kaffe, pluta med läpparna och blinka med ögonen när min man vaknar och förklara att det är Nödvändigt att åka till Sundsvall.
Tror ni det funkar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar