torsdag 25 augusti 2011

Det finns fortfarande mänsklighet inom sjukvården.

Otroligt nog kan man ibland tycka efter så många hemska historier man hör om. Idag fick jag träffa världens bästa läkare som förstår min rädsla för vissa saker och därför låter mig bestämma hur saker ska ske.
Gör om och gör rätt.
När jag skulle gå så sa jag att tack för att du är så förstående.
Han skrattade då och sa:
-Vad ska jag göra, binda fast dig?

Ja, du inte skulle jag förvåna mig om det hände inom sjukvården tänkte jag inombords.

Idag har jag sovit och sovit. Har varit spänd ett tag nu men idag släppte allt och jag blev så trött. Tvärdäckade på eftermiddagen och vaknade nu vid sju. Skönt var det iallafall.

Nu väntar jag på Thrése också ska vi åka och sola sedan åka hem hit för en kopp thé.
En helt perfekt torsdagkväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar