torsdag 18 augusti 2011

Pupphållningen.

Vilken trevlig och mysig kväll jag har haft nu. Jag och Joel åkte hem till mamma och Klas och drack en kopp kaffe då jag kände att jag ville hitta på något så vi tog med oss allihopa, även hundarna så klart också åkte vi ut på Maln och gick en långpromenad i slingan. Vilket härligt väder det var och nu somnar man gott efter att man varit ute i friska luften. Speciellt eftersom en mjukglass ligger i magen som vi intog på Möljen innan vi åkte hem.

Threse och Mollie har också varit här en sväng idag och hälsat på mig. Mollie har blivit så stor, jag har knappt träffat dom på hela sommaren så nu var för sent men bättre sent än aldrig.

Jag kollade i jultidningskatalogen idag och där fanns det en bok som tipsar om hur du ska gå ner i vikt genom att sova. Jag behöver inte beställa den och hur många dieter man än kan tro på så lovar jag att denna inte funkar. Jag har provat hela mitt liv och jag har inte gått ner ett enda gram av det. Nog för att jag säkert ändå kommer försöka i x antal år till ; )

Nu undrar ni nog varför jag gett detta inlägg denna rubrik. Hmm. Jag såg ett par igår och den manliga delen av förhållandet verkligen höll ett hårt grepp över puppa på den kvinnliga delen mitt bland en massa folk. Inte för att detta är något som skulle ske i mitt liv men är det något som andra par gillar och tänder på så ja, då är det väl värt en rubrik iallafall.

Jag fick mig ett gott skratt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar