söndag 28 augusti 2011

Söndagsmiddag!

Idag ska jag bjuda mamma, Klas och Frida på middag. Även Joel så klart men han räknar jag inte med för han ingår ju liksom i bohaget ; ) Ha, ha!
Iallafall så började jag redan i fredags med maten eftersom jag ska bjuda på tjälknöl. Det här kommer bli så gott så det vattnas i munnen på mig. Den ska serveras med potatisgratäng och gorgonsola sås samt har jag tre olika beasåser. Mums, mums! Frida skulle ta med sig efterrätt så det vet jag ännu inte vad det blir. : )

För några dagar sedan satt jag och klagade på att jag har för lite att göra. Den här veckan ska jag verkligen få bita i det sura äpplet då jag ska plugga heltid samt jobba ca 80 procent. Det var lite dåligt planerat av mig men jag får se på det som att jag förhoppningsvis lär mig av misstagen.

Nej, nu ska jag vänta in mina gäster.

Hej, hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar