måndag 15 augusti 2011

Uttråkad!

Usch, vad det just nu känns som ett bakslag. Åter igen sitter jag i den här förbannade soffan och tänker jaha, vad ska jag göra nu. Stirra in i väggen?
Jag tycker helt enkelt inte om att vara ledig. Någon dag emellanåt ja, men inte två veckor. Två hela veckor tills jag börjar skolan. Usch och fy vad tråkigt.

Jag har haft en trevlig helg iallafall. I lördags åkte vi på partaj hemma hos mamma där det vara en massa Bockarna folk, sedan åkte vi ner på bockarna där det vara kareoke och nej, ingen fick "nöjet" att höra mig sjunga. Ha, ha!
Igår var det mysdag och vi var och firade svärmor på hennes födelsedag : ) Vi har börjat titta på en ny serie som jag aldrig har hört talas om innan. Den är ganska bra faktiskts. Den utspelar sig på ett fängelse och sånt tycker jag är mycket intressant ( ser fram jätte mycket mot när jag kommer till kriminologi kursen i skolan ). Den heter OZ iallafall : ) Värt att se!

Hoppas att vädret inte blir sämre under dagen för jag, mamma, hundarna och Joel har tänkt att åka ut i skogen och plocka svamp ikväll. Hoppas vi hittar några så kan jag göra kantarell toast till kvällsfika. Mums så gott!

Trevlig måndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar