lördag 13 augusti 2011

En dörr stängd och en ny dörr öppnas.

Sommaren går mot sitt slut och jag kan inte direkt påstå att jag har haft så mycket av ett socialt liv den här sommaren. Jag har jobbat och sen så har jag jobbat och vad gjorde jag sen, jo jag sov.
Bloggandet har blivit väldigt åsidosatt då jag helt enkelt inte fann något nöje för er eller för mig själv att skriva om att idag så sov jag, sen åt jag, sen gick jag på jobbet och sedan sov jag.

Den här sommaren har ändå varit helt underbar eftersom jag älskar mitt jobb. Önskar att jag alltid kunde vara där men känner att jag behöver läsa vidare och vidga mina vyer. Min skötareutbildning försvinner ju inte bara för att jag läser vidare. 10 A jag kommer tillbaka, lite visare och lite bättre <3

Men självklart har jag haft ljusglimtar den här sommaren : )

  • Sthlm med prinsen. Hotell, shopping, mys och hotellfrukost.
  • Bilbingo ( min stora nya hobby) och lite vinstpengar kom in i kassan.
  • Min cykel, bästa köpet på länge!
  • Stugfesten med alla Joels kompisar.
Ett litet axplock iallafall : )

Nu i höst så har jag universitetsstudier att se fram emot. Jag längtar något otroligt men oj så nervös jag är. Jag känner ingen, jag vet inte hur jag ska lägga upp allt, jag ska hitta i en ny stad och oj, oj. 
Som tur är så är Papi där och jobbar ända fram till December så jag ska bo med honom i hans husvagn på mina inneveckor. Känns väldigt skönt.
Ska även bli mysigt att ha en massa pappa, dotter tid! : )

Nu ska jag ta tag i storstädningen iallafall. Stackars Joel som har fått vara hemma man på sin semester. Nu kan jag ju hjälpa till iallafall också kan han få en lite puss emellanåt : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar