måndag 22 augusti 2011

Värdelösa filmer!

Igår hade jag och Joel laddat för en myskväll framför tv:n och hade hyrt en massa filmer. Jag måste ha världens sämsta smak på att välja filmer eller så har jag bara en väldig otur. Vi började med att se Beatiful Boy som handlade om föräldrarna till en pojke som genomför en skolmassaker.
Vilken seg film! Det hände ingenting och man ville bara att den skulle ta slut. ( Jag är så att har jag börjat måste jag se slutet, likadan med böcker).
Ämnet är ändå så otroligt intressant och känns väldigt aktuellt i tiden. Man hade kunnat göra en toppen film men det här blev bara en flopp.

Vi fortsatte med The Fighter men usch den var också seg. Nu hade kl även blivit ganska mycket så jag gav upp och la mig och läste aftonbladet istället. Får bli ett nytt försök ikväll istället.

Idag ska jag hänga med världens bästa mamma. Vi har en massa ärenden, ( b la ska jag skriva ut en 70 sidors rapport från Umeå universitet som jag ska plugga in tills på måndag.) Jag börjar egentligen inte   skolan förrens på måndag men jag gillar att vara ute i tid när det gäller skolan. Jag hoppas och ber att det kommer hålla i sig. Jag är inte riktigt säker på att jag har självdiciplinen för att plugga på distans men jag måste. Vill jag inte flytta finns det inget att val.

Och självklart blir det sushi till lunch idag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar