lördag 27 augusti 2011

Tredje gången gillt!

Ja, det är faktiskt så att jag nu för tredje gången idag kommer skriva det här inlägget. Så fort jag har tryckt på publicera så har mitt internet hakat upp sig och inlägget gick upp i rök. Vi hoppas på det bästa nu!

Igår var vi i Sundsvall iallafall vilket var mycket trevligt. Jag hittade dock inte så mycket kläder som jag egentligen ville så väl på Ikea bestämde jag mig istället för att jag inte vill ha grått i badrummet och handlade massa nya vita saker dit istället. Har inte hunnit fixa till det ännu men jag hoppas och tror att det kommer bli bra. Att jag inte hittade några kläder är ju ändå ganska typiskt. När man inte har pengar så hittar man hundra saker hela tiden men när man det väl är tillgängligt så är det plötsligt inte lika roligt längre.
Lite grann handlade jag iallafall som en stavmixer, ett par skor, en tröja och två par taights.
Kvällen avslutade vi på Bite Line och det var så gott och trevligt.

Nu väntar jag på att jag ska åka iväg och fira lillebror som fyller 25.
25 eller inte spelar ingen roll för mig. För mig kommer han alltid vara den lilla skiten som han var när vi var i den åldern då jag alltid släpade in min madrass ur min säng in i hans rum också sov jag där på hans golv.
Varje gång var det samma visa.
Precis innan lillebror somnade så sa han alltid: Syrran jag sover inte, jag ska bara vila ögonen lite.

Älskade lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar