onsdag 17 augusti 2011

Mysmorgon : )

Imorse så vaknade jag med Bamse brevid mig. Okej, han står inte ut av värmen som blir av att ligga i sängen men han låg på golvet nedanför mig iallafall och var så söt att jag tror att hjärtat ska sprängas på mig. Älskade vovve.
Mamma var hit en sväng nyss med Zlatan så vi drack kaffe och jag gjorde super goda kalkon och fetaost smörgåsar till frukost. Varför äta en tör ostmacka när man kan lyxa till det ibland.

Igår hade jag en ganska fullspäckad dag med familjen och släkten. Jobbade på morgonen en sväng och då kom mamma och lilla Alwa dit och hjälpte mig. Lilla go ungen är en hejare på att bära bord ; )
Vi tog sedan en lunch på Gyllene måsen ( M C Donalds, Alwas val ). Efter det åkte vi till mormor och morfar en sväng för att sedan äta middag hos moster Sussie.
Bamse tyckte det var så härligt att vara med syrran ( eller så var det hon som ibland får ett alltför stort behov av att trycka in nosen i hans päls) så han följde med och sov här. Mys, mys, mys!

Idag fick jag beviljat studielån iallafall så nu är allt klart till universitet. Böcker beställda, boende fixat, ekonomin klar så ja, det viktigaste iallafall.
Nu ska jag ta det lungt ett tag sedan blir det fika på stan med Fia Lotta innan jag ska iväg och servera pubmackor!
Trevlig dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar