torsdag 25 augusti 2011

Men då!

Jag är som ett barn på julafton. Idag kom min stora lön ( okej, jag jobbar inom landstinget så stor med dom måtten) så idag ska jag åka och shoppa i Sundsvall. Det är anledningen till att jag sitter här på en ledig dag kl sju på morgonen och inte kan sova längre. Jag är så laddad!
När Joel klev upp imorse så hoppade jag upp ur sängen samtidigt och in i köket och kokade kaffe.

-Ska du redan kliva upp Mikaela?
-Ja, det ska jag för idag ska jag shoppa!
Jag hade ännu inte klätt på mig heller så jag stod där oklädd och hoppade i köket av glädje när jag sa detta halv sju på morgonen. Normal 26-åring.
Men vi pratade ju om det här tidigare i ett inlägg, se lyckan i livet och det kan man ju inte säga att jag inte gör idag.

Joel jobbar till 13.00 idag så jag är bara lite fundersam på hur jag ska hinna med allt. Jag vill på Skopunkten ( minst ett par skor är ett måste eftersom mina Converse helt har tappat formen, ser mer ut som en strumpa än en sko). Jag MÅSTE även på BOOM för det kan faktiskt finna något väldigt onödigt som är väldigt viktigt att införskaffa sig i inredningsväg. Media Market, IKEA och ALLA klädesaffärer. Jösses vilken dag det här kommer bli.
Fia och Klas ska också med vilket gör dagen så mycket mer underbar och vi tänkte avsluta kvällen med att äta på BiteLine innan vi åker hem.

Hoppas ni också får en toppen dag, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar